Padangų parduotuvėje konsultantas tikriausiai jums yra minėjęs kad universalios padangos yra blogas pasirinkimas žiemai. Ir jis didžiąja dalimi yra teisus. Tokio tipo padangų stabdymo kelias ant ledo ar suplūkto sniego yra trečdaliu ilgesnis nei specialiai žiemai skirtų padangų. Turint omenyje kad slydimo metu automobiliui gali nepadėti elektroninės stabilizavimo ir stabdymo sistemos ir avarijos metu šis ilgas stabdymo kelias gali tapti pražūtingas.
Visa esmė slypi medžiagose iš kurių gaminamos padangos. Gumos mišinys žiemai skirtoms padangos yra minkštas net esant žemai temperatūrai 30 laipsnių ir žemiau. Jei protektoriaus raštas smulkus ir gilus, gaunamas geriausias stabdymo rezultatas tiek ant sniego ir ant ledo. Pažvelkime į stabdymo kelią tarsi sulėtintame kine. Kiekvienas padangos protektoriaus lapelis sukelia pasipriešinimą riedėjimui ir nors iš pažiūros tai sudaro tik kelias dešimtąsias sekundės dalis tai turi lemiamą efektą bendram rezultatui.
Plikledis iš ryto ant kelio šalia ežero, apledijęs įvažiavimas trinkelėmis išklotame kieme – yra daug situacijų kuriose galite nesuvaldyti automobilio ir esant netinkamoms padangoms galite nukentėti dar labiau. Ar esate pasiruošęs mokėti 20 proc. daugiau už žinomo gamintojo padangas kurių padangos mišinys minkštesnis (daugiau natūralios gumos nei sintetinės) ir padangų protektoriaus raštui sukurti buvo atlikti testai esant įvairioms kelio dangoms. Visą tai kainuoja todėl pigiausiai renkasi tik nesirūpinantys savo saugumu, taksi vairuotojai kuriems svarbiausia kad padangos kuo ilgiau nenudiltų.
Padangos žieminės gaminamos dar ir siauresnės nei vasarinės, didesnis svoris kontakto metu geriau pašalina perteklinį vandenį ir sniegą ir ratai nepraranda sukibimo su kieta kelio danga. Jei manote kad vairuodami keturiais ratais varomą automobilį turite galimybę sustoti greičiau, klystate, tai visiškai nesusiję. Tik stabdymas pavara ir lėtas valdymas gali padėti suvaldyti pavojingoje situacijoje žiemą.