Prezervatyvų gamyba užsiima vis daugiau pasaulio šalių, kadangi tai yra vis didesnio populiarumo bei tuo pačiu ir pelno susilaukianti sritis. Vis dėlto, daliai iš jų didėjančių konkurentų kiekis tikrai netrukdo, kadangi jos absoliučiai lyderiauja šioje srityje. Būtent apie tokias valstybes, kurios prezervatyvų gamybos rinkoje yra pajėgiausios, šiandien ir kalbėsime.
Didžioji Britanija
Didžioji Britanija gali neabejotinai būti vadinama viena iš pagrindinių šios rinkos lyderių visame pasaulyje – tiek žvelgiant į dabartį, tiek ir atsigręžiant į praeitį. Didžiojoje Britanijoje dar 20-ojo amžiaus pirmojoje pusėje pradėjo kurtis pirmosios prezervatyvus gaminusios kompanijos, kurios jau tuomet sugebėjo užimti praktiškai visą vietinę rinką, o tai padarius – eksportuoti savo gaminius ir į visą Europą. Dabar šių Didžiojoje Britanijoje įsikūrusių prezervatyvų gamintojų padėtis yra netgi dar geresnė – jie yra populiariausi ne tik vietinėje rinkoje, bet ir praktiškai visoje Europoje bei ne vienoje kitų žemynų valstybėje, kas puikiai atspindi tai, jog Didžioji Britanija gali būti drąsiai vadinama viena iš įtakingiausių šios verslo rinkos valstybių visame pasaulyje.
Jungtinės Amerikos Valstijos
Jungtines Amerikos Valstijas įkūrė būtent britai, tad tai, jog JAV seka įkandin Didžiosios Britanijos ir prezervatyvų rinkoje tikrai nėra staigmena. Taip, pirmieji prezervatyvų gamybos fabrikai Jungtinėse Amerikos Valstijose atsirado kiek vėliau nei Didžiojoje Britanijoje, bet žvelgiant į dabartinę situaciją galime konstatuoti, jog tai nei kiek nepakenkė prezervatyvų gamybos rinkai Jungtinėse Amerikos Valstijose – šiuo metu šioje valstybėje yra įsikūrusi ne viena pasaulinio garso prezervatyvų gamintoja. Taip, jos iš esmės koncentruojasi būtent į milžinišką vietinę rinką, bet tai netrukdo JAV pagamintiems prezervatyvams atkakliai konkuruoti su britiškais prezervatyvais ir užsienio rinkose, kas sudaro tam tikrą trintį tarp šių valstybių prezervatyvų rinkų, bet tai tikrai niekam nekenkia – konkurencija tik dar labiau garsina šias kompanijas, kas populiarumo skalėje leidžia joms atitrūkti nuo kitų savo konkurenčių dar tolėliau.