Visos gamybinės ir beveik visos prekyba užsiimančios įmonės turi turėti sandėlius – mažesnius ar didesnius, tam, kad turėtų, kur laikyti žaliavą, pagamintas arba užsakytas prekes ir pan. Jei sandėlis yra labai nedidelis ir ten laikoma nedaug prekių, dar nėra labai sudėtinga pasiklysti, tačiau, jei sandėlis didesnis, prekių daugiau arba jos labai specifinės – pasiklysti labai lengva. Čia padėti gali sandėliavimo sistema – speciali programinė įranga, padedanti suvaldyti sandėlyje vykstančius procesus.
Sandėlio valdymo sistema suteikia galimybę vienoje vietoje turėti visus duomenis apie kiekvieną prekę, gamintoją, taip pat visą informaciją apie užsakymus, lėšas ir terminus. Taip pat labai supaprastina darbuotojų veiklą ir iki minimumo sumažina klaidų tikimybę.
Šiandieninės modernios technologijos, pavyzdžiui, mobilūs įrenginiai, brūkšniniai kodai, RFD, leidžia daug greičiau atlikti visas reikalingas operacijas sandėlyje. Pavyzdžiui, į sandėlį atkeliauja naujas užsakymas labai smukių retų elektronikos detalių, sandėlio darbuotojas specialiu mobiliu įrenginiu nuskenuoja jų kodą, į sistemą įveda informaciją apie kiekį ir padeda jas tolimame sandėlio kampe, nes šių detalių prireikia rečiau nei kitų prekių. Praeina keletas savaičių, prireikia šių detalių, apie jų vietą gali pamiršti netgi tas pats sandėlio darbuotojas, o kitas darbuotojas išvis nežino, kur jos padėtos. Tada pagal sistemos duomenis galima pasižiūrėti ir labai lengvai surasti sandėliavimo vietą.
Be kita ko, sandėliavimo sistema leidžia sekti visą žaliavų, prekių ir užsakymų judėjimą tarp visų padalinių, prekybos vietų, sandėlių, gamintojų ir užsakovų, taip pat matyti visus prekes lydinčius dokumentus, padedančius atsekti visus prekių dingimus, pažeidimus ir kitas problemas.
Taigi, jei Jūsų įmonė turi sandėlį, verta išbandyti sandėlio valdymo sistemą. Pamatysite, kad sandėlio darbas gali būti efektyvesnis, greitesnis ir su mažiau klaidų.