Reklamuotojai žino, kad kuo anksčiau vaikai sužino apie prekės ženklą, tuo didesnė tikimybė, kad vėliau jie pirks produktą arba prašys tėvų jį nupirkti. Tai reiškia, kad vaikai, ikimokyklinukai ir paaugliai vis labiau suvokia prekių ženklus ir vaizdus, apie tai rasite http://www.manomarketingas.lt/category/tiesiogine-rinkodara/
Reklama gali daryti teigiamą įtaką ikimokyklinio amžiaus paauglių elgesiui, požiūriui ir formuoti vaiko charakterio bruožus.
Paaugliai, kurie susiduria su naujienomis internete ir ja domisi, dažniau domisi svarbiais socialiniais ir politiniais klausimais, pavyzdžiui, klimato kaita. Reklama gali paskatinti juos labiau įsitraukti kaip piliečius į savo bendruomenės gyvenimą.
Paaugliai taip pat gali perimti svarbius sveikatos stiprinimo pranešimus iš socialinės žiniasklaidos ir kitų žiniasklaidos priemonių. Tai gali būti pranešimai, kuriais siekiama užkirsti kelią jaunimo depresijai ir savižudybėms, skatinti pozityvius, pagarbius santykius arba sveikos mitybos ir gyvenimo būdo įpročius.
Geros kokybės reklama gali padėti paaugliams nagrinėti tokius tapatybės aspektus kaip seksualumas, santykiai, lytis ar etika.
Reklamos pranešimai gali daryti neigiamą ar nesveiką įtaką paauglių elgesiui ir požiūriui tam tikrose srityse, įskaitant vaiko charakterio savybes, kūno įvaizdį, sveikatą ir pilietiškumą.
Jūsų vaiko kūno įvaizdžiui įtakos gali turėti socialinė žiniasklaida ir reklama. Pavyzdžiui, jei jūsų vaikas dažnai mato nerealistiškus „plono“ ar „raumeningo“ kūno tipus, tai gali turėti įtakos jo kūno įvaizdžiui ir valgymo įpročiams. Tokie vaizdai gali būti dar stipresni, kai nėra kam paprieštarauti tokioms žinutėms kaip „lieknas yra gražus“.
Reklama gali daryti įtaką sprendimams, kuriuos paaugliai priima dėl savo sveikatos ir gyvenimo būdo. Pavyzdžiui, dėl reklamos turinio gali atrodyti, kad valgyti nesveiką maistą, gerti alkoholį yra „normalu“.
Kad būtų atsakingi piliečiai, paaugliams reikia patikimos ir kokybiškos informacijos. Reklamos priemonės per rinkimus ir kitu metu kartais naudojamos negatyviai. Tokia reklama gali paveikti jūsų vaiką, kad jis patikėtų klaidinga informacija apie politiką, visuomenės veikėją ar garsenybę.
Galiausiai paaugliai yra viena svarbiausių demografinių grupių rinkodaros specialistams. Jų prekės ženklų pasirinkimai vis dar formuojasi, jie turi pinigų, kuriuos gali išleisti, ir daro didelę įtaką savo tėvų išlaidoms. Kadangi didžioji dalis paauglių prie interneto jungiasi per mobiliuosius įrenginius, įmonės orientuojasi į juos ten, kur jie lankosi: programėlėse, žaidimuose ir interneto svetainėse, kuriose transliuojama muzika ir vaizdo įrašai bei siūlomas kitas parsisiunčiamas turinys.