Paslauga paslaugai nelygi. Vieni autoservisai orientuojasi į kokybę ir parduoda savo paslaugas brangiai, o kiti reklamuojasi kaip pigiausi. Nors visada ieškome kur pigiau, tačiau 21 amžius kažkaip apvertė šį požiūrį aukštyn kojomis ir nors norime pigiau, tačiau pasirenkame tiek brangesnį daiktą ar paslaugą, kiek sau tuo metu galime leisti. Taip yra todėl, kad mūsų galvose susiformavo nuomonė, jog „žema kaina“ = „prasta kokybė“. Kiekvienas iš mūsų esame pasidalinę patirtimi apie mums suteiktas automobilio remonto paslaugas. Patirtį paprasčiausiu būdu galima išskirti į dvi dalis: gerąją ir blogąją.
Geroji patirtis, kai po apsilankymo pas mechaniką iš anksto sužinome koks nuspėjamas gedimas ir preliminari kaina, o atėję atsiskaityti gauname patvirtinimą, kad specialistų spėjimas dėl gedimo buvo teisingas, kad problema išspręsta, o sąskaita tokia, kokia ir buvo numatyta.
Prastoji patirtis, tai patirtis, kuri privertė Jus pasijusti apgautu ir pralaimėjusiu dėl nepakankamo auto žinių bagažo. Daugelis mažiau patyrusių ir automobiliais per daug nesidominčių vairuotojų yra susidūrę su apgavystėmis kai mechanikai įtikina, kad gedimų yra daugiau nei vairuotojas numanė arba jie yra sunkesni nei iš tikrųjų. To pasekmė – didesnė už autoserviso paslaugas išrašyta sąskaita.
Taigi, nors didžioji dalis vairuotojų kreipiasi į profesionalus, tačiau visgi yra tokių fanatikų, kurie savamoksliškai geba susiremontuoti ne tik savo automobilį, bet ir draugų ar giminaičių. Mechanikai mėgėjai susiduria su sunkumu: „kaip saugiai palysti po automobiliu“? Tam reikalingi automobiliniai keltuvai – domkratai. Vieni žmonės garažuose įsirengia duobes, kurių dėka gali saugiai ir patogiai prieiti prie remontuojamos automobilio dalies. Yra ir dar vienas variantas – žirklinis automobilinis keltuvas. Tai nedidelis domkratas, kuris pakelia automobilį į metro aukštį. Tai puiki investicija į savo hobį – automobilių remontą. Žirkliniai automobiliniai keltuvai lengvai telpa nedideliuose garažuose.