Lietuvoje vis dažniau sklando nuogąstavimai apie vis kylančias kainas įvairiose srityse. Bet ar tikrai ši ekonominė reakcija pasireiškia visose srityse?
Ypač džiugių naujienų kalbėdami apie internetinės reklamos kainas Lietuvoje neturime – jos pamažu kyla. Tai ypač gerai matosi kalbant apie internetinę reklamą privačiuose lietuviškuose interneto portaluose – jose kainos vien per pastaruosius metus vidutiniškai pakilo bent keletu procentų. Ir to pavadinti vienokia ar kitokia anomalija tikrai negalima – bendra ekonominė situacija Lietuvoje tendencingai kyla, todėl ir toks kainų pokytis yra savaime suprantamas.
Taip, minėtos naujienos jums nėra džiugios, jei esate priversti skaičiuoti kiekvieną savo išleidžiamą eurą. Visgi, yra ir džiugių naujienų, kalbant apie lietuvišką reklamą virtualioje erdvėje – jos kainos populiariausios internetinės reklamos programose išlieka praktiškai nepakitusios. Taip, ir standartinės šių reklamos programų kainos yra ganėtinai didelės, bet taip tikrai nėra be priežasties – didelės išlaidos šių reklamos programų atžvilgiu garantuoja išties labai didelį reklamos efektyvumą. O jų kainų nedidėjimas leidžia konstatuoti tai, jog naudojimosi šiomis reklamos programomis kainos ir kokybės santykis ir toliau neblogėja klientų atžvilgiu, kas atperka bet kokius reklamos kainų didėjimus vietinėje lietuviškoje reklamos rinkoje.
Išvados akivaizdžios – situacija lietuviška internetine reklama besinaudojantiems žmonėms tikrai neblogėja. Taip, kainos kalbant apie reklamą privačiuose lietuviškuose tinklalapiuose kiek padidėjo, bet šie pakitimai tikrai nėra tokie drastiški, kad ankščiau finansiškai įkandamą reklamą paverstų per brangia. Tuo tarpu populiariausios tarptautinės virtualios reklamos programos savo teikiamų paslaugų įkainių pastaruoju metu nekėlė, kas leidžia mums ir toliau džiaugtis maksimaliai efektyvia reklama už identiškas kainas, kurias mokėjome už tokią reklamą ir prieš keletą metų.