Reklama mus lydi kone kiekviename žingsnyje. Tai gali būti mažos skrajutės arba didžiulės reklamjuostės formos, o jų istorija siekia žmonių aptarnavimo veiklos pradžią. Jau senovėje dirbtuvių ir smuklių savininkai įrengdavo reklamines iškabas. 1835 metais Niujorke buvo sukurtas pirmasis reklaminis plakatas, didesnis nei 50 kvadratinių pėdų, o 1900 metais JAV vykdant reklamines kampanijas buvo įvestas reklaminio skydo standartas.
Reklama – tai žinutė, kuri turi pasiekti potencialų vartotoją miesto erdvėje – iš stotelių, pastatų, nepriklausomų reklamos konstrukcijų, miesto šviestuvų ir kitų statinių. Tai gali būti tradicinė, spausdinta arba naujesnė elektroninė versija. Jos universali užduotis – nešti ir įtvirtinti prekės ženklo įvaizdį, reklaminę žinutę bei formuoti vartotojų požiūrį. Jos apimtis apima praktiškai visų tipų reklamas, nes šiuolaikinės techninės galimybės leidžia klijuoti plakatą ir iškabinti šviesdėžę.
Kur galima dėti lauko reklamą?
Norėtųsi atsakyti – visur, kur įmanoma. Tam tikra prasme tai tiesa, nes reklaminius plotus galima išsinuomoti beveik ant bet kurios transporto priemonės, jos interjere, ant pastatų sienų, autobusų stotelėse, reklaminiuose stenduose. tilissystem.lt turi patirties diegiant lauko ir vidaus reklamą ant visų paviršių, naudojant visas šiandien žinomas priemones, tokias kaip: skelbimų lentos, raidės ir erdviniai ženklai, reklaminiai ženklai, reklamos šviesdėžės, vėliavos ir plakatai, mobilioji reklama: lipdukai ant automobilių ir reklaminių platformų priekabos pavidalu, citylight reklama: stotelės, skelbimų lentos, informaciniai ekranai,
Jei kliento prekės ženklo matomumui užtikrinti prireiks neįprastų vizualinių sprendimų ar naujos komunikacijos formos tilissystem.lt imsis nestandartinių užsakymų įgyvendinimo. Kūrybingų dizainerių ir patyrusių surinkėjų technikų grupė, sujungusi savo potencialą, suorganizuos bet kokį nestandartinį projektą.
Tiesą sakant, kiekviena įmonė, kiekvienas investuotojas, kiekvienas pardavėjas daugiausia rūpinasi vienu dalyku – investicijų į reklamą grąža ir pardavimų augimu, naujų klientų pritraukimu. Tad atsakingai pasirinktas reklamos gamybos partneris, gali būti sėkmės garantu.