Vienas veiksmingų būdų padidinti rinkodaros el. paštu pasiekiamumą yra sukurti tikslinius skelbimus, kad pasiektumėte konkrečias auditorijas. Naudodamos internetines reklamavimo platformas, pvz., „Google AdWords“ ar reklamavimą socialiniuose tinkluose, įmonės gali kurti skelbimus, pritaikytus konkrečiai demografinei grupei, pomėgiams ir elgesiui. Pavyzdžiui, mažmenininkas, parduodantis sportinę įrangą, gali sukurti tikslinius skelbimus, kurie rodomi asmenims, kurie neseniai ieškojo treniruočių drabužių arba parodė susidomėjimą su kūno rengyba susijusiu turiniu internete. Pasiekdamos tikslesnę auditoriją, įmonės gali padidinti tikimybę, kad pritrauks asmenis, kurie domisi jų produktais ar paslaugomis ir labiau prisiregistruos prie jų el. pašto sąrašo.
Kitas būdas naudoti internetinę reklamą, siekiant padidinti rinkodarą el. paštu, yra prisiregistruoti el. paštu socialinės žiniasklaidos platformose. Socialinės žiniasklaidos platformos, tokios kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“, suteikia įmonėms galimybę pasiekti didelę auditoriją ir reklamuoti savo elektroninio pašto registracijos formas. Kurdamos akį traukiančius skelbimus, skatinančius asmenis registruotis savo el. pašto sąraše, įmonės gali padidinti prenumeratorių skaičių ir pasiekti platesnę auditoriją. Socialinės žiniasklaidos platformos taip pat siūlo pažangias taikymo parinktis, kurios gali padėti įmonėms pasiekti idealią auditoriją ir padidinti reklaminių kampanijų efektyvumą.
Galiausiai, skelbimų dėjimas trečiųjų šalių svetainėse gali būti veiksmingas būdas pritraukti srautą į prisiregistravimo el. paštu puslapius. Įsigydami vaizdo skelbimus svetainėse, kuriose lankosi jų tikslinė auditorija, įmonės gali pasiekti asmenis, kurie galbūt nežinojo apie savo prekės ženklą ar el. pašto adresų sąrašą. Šie skelbimai gali būti sukurti taip, kad patrauktų lankytojų dėmesį ir paskatintų juos spustelėti patekti į įmonės svetainę ir užsiregistruoti el. pašto sąraše. „Google AdWords“ ir kitos reklamavimo platformos siūlo įvairias taikymo parinktis, padedančias įmonėms pasiekti idealią auditoriją ir padidinti vaizdo skelbimų kampanijų efektyvumą. Apibendrinant galima teigti, kad internetinės reklamos naudojimas gali būti galinga priemonė norint padidinti rinkodaros el. paštu pasiekiamumą. Kurdamos tikslinius skelbimus, reklamuodamos elektroninio pašto registraciją socialinės žiniasklaidos platformose ir talpindamos skelbimus trečiųjų šalių svetainėse, įmonės gali pasiekti platesnę auditoriją ir pritraukti daugiau prenumeratorių į savo el. pašto sąrašą. Svarbu atidžiai apsvarstyti reklamavimo tikslus ir panaudoti geriausią praktiką kuriant efektyvius skelbimus, kad padidintumėte internetinių reklamavimo kampanijų poveikį. Reklama internete kaina gali skirtis nuo daugelio aspektų, tad tiksliausiai sužinosite pasikreipę į reklamos paslaugas teikiančią įmonę adresu https://eksportuoju.lt/eksportas-elektronine-prekyba/