Daugelis žmonių, dirbančių su pardavimais, turi didelį ir sunkiai įveikiamą pasipriešinimą rekomenduoti ar parduoti paslaugas ar produktus? Ar pardavimas yra menas, kurio gali išmokti bet kas, ar tam reikia būti įgimtam?
Įgimtas ar įgytas lengvumas užmegzti ryšį ir pamėgti žmones, be abejo, padeda, tačiau jo trūkumas tėra dingstis darbuotojams keistis. Žinoma, idealus darbuotojas kiekvienam vadovui yra tas, kuris, be puikių profesinių įgūdžių, yra ir vadinamasis „gimęs pardavėjas“. Pardavimo, t.y tinkamo kontakto su klientu, galima išmokti, bet viskas priklauso nuo noro ir motyvacijos. Kai kuriems žmonėms lengviau, nes jiems nereikia įveikti auklėjimo įspausto pasipriešinimo ir kiekvieną pokytį vertinti kaip galimybę. Kitas, prieš pradėdamas kažko mokytis, turi būti priverstas tai padaryti dėl situacijos, pvz., grėsmės netekti darbo ar poreikio užsidirbti daugiau.
Pardavimo įgūdžiai yra minkštieji įgūdžiai, o ne juodoji magija ar slaptos tamsiosios jėgos technikos ir visas šias technikas įvaldyti padeda pardavimų mokymai.
pardavimo organizavimą,
mąstymo būdo atpažinimas savyje ir kliente, tvarkymasis su savo emocijomis, tikslų išsikėlimas ir motyvavimas, užduočių (susitikimų, skambučių) organizavimas ir veikimas pagal išsikeltus prioritetus;
savo, kaip pardavėjo, patarėjo ir palaikančio kliento, vaidmenį.
Jei laime vadinsime tai, kad puikų klientą galime sutikti tinkamu laiku ir konkrečioje vietoje – tada taip. Tačiau jei norite padėti savo „laimei“, pradėkite veikti. Pakeiskite metodus, jei jie neveikia. Aktyvūs pardavimai – tai susitikimų, kontaktų generavimas, pardavimo galimybių ieškojimas, o ne kontakto iš kliento laukimas.