Išankstinė pacientų registracija yra pagrindinė strategija, padedanti pagerinti priėmimo procesą, kuris dažnai gali būti užstrigęs dėl sudėtingų duomenų rinkimo ir administracinių užduočių. Išankstinė registracija, renkant pacientų gaunamas medžiagas prieš paskyrimą, padeda organizacijoms sukurti kokybiškesnę vartotojų patirtį ir padidinti pacientų pasitenkinimą. Pacientų registracijos procesas yra svarbus norint suteikti gerą įspūdį apie sveikatos priežiūros organizaciją. Teigiama paciento patirtis, prasidėjusi prie registracijos stalo, gali nustatyti toną visam slaugos susitikimui. Ar biuras organizuotas? Ar administracijos darbuotojai yra draugiški ir išmanantys? Ar aiškios paciento nurodytos instrukcijos? Šie įlaipinimo proceso aspektai daro tiesioginį įspūdį pacientams, kuriems labiau patinka trumpas laukimo laikas ir paprastos užduotys, kurioms nereikia kelių žingsnių ar sudėtingų dokumentų. Paciento registracija yra sudėtingas procesas, reikalaujantis daug išankstinio paciento duomenų įvedimo, įskaitant:
Pacientų demografinės informacijos, įskaitant asmeninę ir kontaktinę informaciją, rinkimas. Paciento siuntimo ar paskyrimo planavimas. Paciento sveikatos istorijos rinkimas. Sveikatos mokėtojų aprėpties tikrinimas. Paciento orientacija. Neteisingai elgiantis ši pradinių sąlyčio taškų serija gali sukelti daugybę tebesitęsiančių problemų, įskaitant nepatenkintus pacientus, kurie gali nuspręsti nebetęsti savo priežiūros chaotiškoje ar neorganizuotoje įstaigoje. Pramonės ekspertai siūlo išankstinę registraciją kaip pigų, paprastą pacientų registracijos iššūkių sprendimą. Strategija, pagal kurią pacientai ir biuro darbuotojai prašomi užpildyti registracijos medžiagą prieš paskyrimą, ilgainiui gali pakeisti registraciją vietoje. Organizacijos, kovojančios su pacientų registracijos problemomis, gali norėti išankstinę registraciją laikyti racionalesniu ir efektyvesniu sprendimu, kuris užtikrintų sklandžią pacientų registravimo patirtį.
Išankstinė registracija gali supaprastinti visą jūsų darbo procesą, jei įmanoma, prieš vizitą renkant informaciją apie pacientą Tokios sistemos palengvina darbą tiek personalui, gydytojams, tiek besilankantiems pacientams jūsų klinikoje.