Jei gyvenime būna atsitiktinumų, tai prekės ženklo Geox atsiradimas – būtent toks. Tačiau šis atsitiktinumas pakeitė Mario Moretti Polegato gyvenimą ir apvertė aukštyn kojomis visą mados pasaulį, nes įrodė, kad patogumas ir dizainas – tarpusavyje lengvai suderinami dalykai. Ir nors pradžioje juo niekas netikėjo, šiandien šis Geox avalynė – mėgstama ir atpažįstama visame pasaulyje, o jų technologija – patentuota. Taigi, koks atsitiktinumas turėjo tokią baigtį, kokią turime šiandien?
Nuo pat gimimo niekas neabejojo, kad italas Mario Moretti Polegato valdys šeimos vyno daryklą Italijoje, tame tarpe ir jis pats. To link jis ir ėjo, kol būtent vyno reikalais 1992 metais išvyko į Jungtines Amerikos Valstijas.
Po konferencijos ir vynų prekybos parodos, kurioje verslininkas pristatė savo šeimos vyno verslą, Reno miestelyje Mario sugalvojo pasivaikščioti ir pasigrožėti Nevados dykuma. Tačiau žemė buvo itin karšta, todėl jis lenktiniu peiliuku, kurį visada nešiodavosi su savimi, pradūrė sportbačių paduose skyles, kad batai „kvėpuotų“ ir nekaistų kojos.
Grįžęs į Italiją Mario nusprendė tobulinti šią idėją ir taip sukūrė membraną, sudarytą iš mikroporų, kurios į bato vidų nepraleidžia drėgmės, tačiau praleidžiančią garus – bato viduje susidarančią šilumą ir drėgmę. Tokia membrana yra tvirtinama tarp bato pado ir vidpadžio. 1994 metais Mario šią idėją užpatentavo ir ruošėsi pateikti pirkėjams.
Tačiau nei viena batsiuvių įmonė nesusidomėjo šiais unikaliais batais ir nei viena iš jų Mario idėjos nepriėmė. Todėl būdamas 45-erių metų jis pasiėmė paskolą ir pradėjo verslą – įkūrė šiandien pasaulyje puikiai žinomą ir itin pelningą prekės ženklą Geox. Šiandien visos idėja nesusidomėjusios batų gamybos įmonės gali gailėtis, tačiau gailesčio Geox nereikia – jam sekasi puikiai.