Tarptautinių krovinių pervežimo kaina yra labai sąlyginis dalykas. Negalima vienareikšmiškai atsakyti, ar tai yra brangu, ar pigu. Kaina priklauso nuo paties krovinio specifikacijos bei kliento poreikių, taip pat ir kokiu būdu jį optimaliausia pervežti. Todėl kiekvienu atveju konkrečių krovinių pervežimas skaičiuojamas individualiai, įvertinant krovinio turinį, pristatymo vietą, distanciją ir kitus ypatumus.
Žinoma, žvelgiant pagal transportavimo rūšis, brangiausiai atsieina krovinių gabenimas oru. Tai lemia brangiausia pervežimo savikaina. Šis būdas yra labai lankstus ir pats greičiausias, nors turi ir trūkumą – šiuo būdu galimas tikrai ne visų krovinių gabenimas.
Bene pati pigiausia krovinių gabenimo paslauga būtų plukdymas jūra, tačiau šiuo būdu kroviniai keliauja gana ilgai. Be to, šis transportavimo būdas yra taip pat priklausomas ir nuo oro sąlygų, kurios kartais gali dar labiau įtakoti pristatymo laiką. Tiesa, pervežimų jūra pranašumas – itin didelių krovinių gabenimas. Tokiu būdu labai dažnai keliauja įvairios trąšos, metalas, automobiliai ir daugelis kitų.
Pats lanksčiausias krovinių gabenimo būdas yra sausumos keliais, tačiau esant dideliems atstumas, jų savikaina yra nemaža. Tačiau šiuo būdu pervežami kroviniai taipogi gali būti itin dideli, o ir pristatymas nuo „durų“ iki „durų“ dažniausiai įmanomas. Nors paties vežimo procesą įtakoja labai daug veiksnių: oro sąlygos, kelių būklė, remonto darbai juose, jeigu reikalinga – išmuitinimo procesai.
Be visų šių išvardintų transportavimo būdų yra dar ir krovinių pervežimas geležinkeliais. Šis būdas nėra toks manevringas, tačiau krovinių pristatymas vykdomas itin tiksliai, pagal vykdomą eismo tvarkaraštį. Be to, šios transporto rūšies beveik neįtakoja oro sąlygos bei transporto kamščiai. Šiuo būdu taip pat galima pervežti labai didelius ir sunkius krovinius.
Siekiant paties optimaliausio varianto kroviniams pervežti, labai dažnai tenka vykdyti kombinuotą transportavimo būdą.